torsdag 25. mars 2010

Torsdag


Topp og jakke - Zara
Skjørt - Mads Nørgaard
Smykke - Bibi

Da jeg skrev et innlegg om hva dere ville at jeg skulle skrive mer om, var det mange som ville ha flere outfitbilder. Og jeg må nesten skryte litt av meg selv, de siste dagene har jeg vært ganske flink på det, eller hva? ;) Det skulle vel egentlig bare mangle...

I dag har jeg tenkt å vente med treningen til i ettermiddag, jeg la meg med hodepine i går, og jammen våknet jeg ikke med det også. Så da blir det litt lesing frem til treningen senere i dag. Jeg må også prøve å få pakket litt, i morgen kveld reiser jeg til Oslo på påskeferie. Det vil si, jeg blir i Oslo over helgen, også drar jeg til Gaustablikk for å få en skikkelig påske på fjellet.

Jeg har forresten ikke sagt at jeg har blitt hekta på Paradise Hotel? Jeg ser det hver kveld, og må si at jeg synes det er ganske så underholdende. Andre som er hekta?

13 kommentarer:

  1. Jeg lurer på en ting. Hvofor årker du å pynte deg sånn når du stortsett er hjemme og leser, eller er på trening?
    Jeg trenger litt motivasjon til å pynte meg mer.

    SvarSlett
  2. Wosh! H-O-T!! Jeg elsket den stripete blazeren!
    Og ja.. hekta på paradise! Er det bare meg eller er Niklas, grisedeilig?! Liker bloggen din gurl!

    SvarSlett
  3. Er desverre hekta selv.. Det er jo ett og slett avhangighetskapende :-)

    SvarSlett
  4. er hektet selv, deilig med slikt hjerne død tv på kvelden!! men hvordan orker du å lese hvis du har vondt i hodet, og ikke trene?? make no sense! men god bedring, og riktig god påske. skulle gjerne sett et bilde av kjæresten din på ski eller på påskeferie!!
    anja!

    SvarSlett
  5. sv: takk for det, det synes jeg din er og etter å ha lest litt rundt nå :) og, ja, elsker de eggene! det som er inni iallefall. er også småhekta på paradise, må få med meg det som skjer, fordi det er underholdende (på andres bekostning? :P) ha en fin dag :)

    SvarSlett
  6. Lene: Jeg skjønner godt hva du mener. Det er jo mange dager jeg ikke orker å pynte meg noe særlig. Men selv om jeg er hjemme og leser, vil jeg føle meg vel. Også må jeg jo legge ut oufits her på bloggen;)

    Anonym: Jeg er bedre nå, så etter et par timer med lesing skal jeg nå bort på SATS.

    SvarSlett
  7. kjempe nydelig outfit :D
    ja, jeg er så hekta på paradise, må absolutt få det med meg hver eneste kveld!

    SvarSlett
  8. ja, du har vært flink ;)
    Er litt små hekta jeg også, men det var bedre i fjor.
    God tur :)

    SvarSlett
  9. Ikke hekta på Paradise nei. Men hadde sikkert blitt det ganske fort om jeg bare hadde begynt å følge med.

    Heldig du er som skal til Gaustadblikk! Savner å være der...

    SvarSlett
  10. Er hekta på Paradise, ja... I tillegg kjenner jeg Stine Marie :)

    SvarSlett
  11. Den jakka er så utrolig råå!!

    SvarSlett