lørdag 13. mars 2010

Boyfriend jeans


Bukse - H&M
Longsleeve - Zara
Dressjakke - Saints & Mortals

Var i byen og kjøpte meg ny bukse i går. Det ble denne boyfriendbuksa fra H&M. Gleder meg til å bruke den når våren endelig kommer, med en enkel hvit singlet eller t-skjorte, og noen høye wegdessko. Men frem til det får jeg nøye meg med å bruke dressjakke over;)

Ble ikke mye blogging på meg i går, dagen gikk veldig fort. Ble som vanlig trening på SATS, før jeg klarte å lese litt i norskboka mi. Planen var å lese store deler av dagen, men kjæresten klarte å lokke meg med på lunsj. Hadde en superkoselig lunsj med noen av gutta fra laget til Vadim, og kjærestene deres. Blant annet med Josefin, som er kjæresten til Lustig.

Men i dag skal jeg få besøk av en venninne som bor i Oslo, nemlig Marthe! Det blir første gang med besøk her i Trondheim, så jeg gleder meg til å gå rundt i byen med henne i dag:) Bare synd at det fortsatt er snøstorm ute... Men det beste av alt er at Marthe kommer på et nytt besøk allerede om to uker, så da får vi håpe at været har bedret seg. Kos dere resten av helgen alle sammen, det skal hvertfall jeg!

5 kommentarer:

  1. Stilig! Også var det dette med den smukke igjen da... Snakk om å kle det meste!

    SvarSlett
  2. Kjempefin bukse, du kledde den skikkelig godt! :)

    SvarSlett
  3. Kule bukser;) Er få som virkelig kler det, men det gjorde du absolutt!

    SvarSlett
  4. Stilig :)
    Titter innom bloggen din daglig, er fint å lese om hverdagslige ting også ;) Dessuten har jeg fått mange tips av å lese bloggen din, og ikke minst inspirasjon til å trene mer :D

    SvarSlett
  5. Så fin bukse , og enig med de to over om at du kledde den kjempe godt : )

    SvarSlett