lørdag 20. mars 2010

Bilder fra torsdag


Er ikke mange bildene jeg tok på torsdagen, men her har dere i hvertfall noen. En ting er hvertfall sikkert, og det er at jeg ønsker meg en hund! Både Michella og Josefin har hver sin hund, Oscar og Geisha, og de er jo virkelig helt skjønne... Men det blir nok en liten stund til jeg kan skaffe meg min egen:(
Torsdagen var hvertfall veldig hyggelig!
I dag har jeg gjort et intervju med en journaliststudent her i Trondheim, hun skal lage et portrettintervju med meg, og det var veldig hyggelig:) Og nå skal jeg ta turen bort på Solsiden for å spise lunsj med noen venninner! Kos dere så lenge!

4 kommentarer:

  1. ja, det er kjempe kos med en liten hund:)
    Jeg elsker vertfall min ;)

    SvarSlett
  2. Var internasjonalt den festen deres. Norsk, svensk og dansk :p

    SvarSlett
  3. Josefin har blogg:)
    http://josefinjohnsson.blogg.se/

    SvarSlett