mandag 11. januar 2010

I wish

Januar betyr salg i butikkene, men det betyr også at vi sakte men sikkert nærmer oss våren! Jeg har derfor tatt en titt på noen av nettbutikkenes tilbud denne våren, og jeg fant utrolig mange godbiter. Blir vanskelig å holde seg unna disse fristende sakene... Her er hvertfall et lite utvalg av hva jeg ønsker meg akkurat nå.




Disse skoene har jeg sett i flere blader og blogger allerede, de er fra H&M og koster kun 199. Tror de hadde passet veldig godt i sommergarderoben min! Jeg har også et lite ønske om en gutteskjorte, og da fant jeg denne olaskjorta fra H&M, passer fint over en kul tights. Kanskje denne sorte blondetighsten kunne passet fint til skjorta? Tightsen er hvertfall fra Asos.com. Striper har vært i motebildet lenge nå, men jeg er fortsatt ikke lei! Denne toppen er ekstra søt med sine puffarmer. Også fra H&M.


Man får aldri nok tights, og jeg falt for denne noe spesielle tightsen fra Asos.com. I tillegg ønsker jeg meg flere store smykker denne våren, og synes dette fra Asos.com hadde vært fint til en ensfarget topp. Eller kunne jeg kanskje matchet den med den stripete toppen fra H&M?

Leopardmønsteret ser heller ikke ut til å forsvinne med det første, og denne genseren fra H&M kunne jeg for eksempel brukt under en skinnjakke. Og til slutt noe som står høyest på ønskelista mi akkurat nå, Alexa Chung-vesken fra Mulberry i svak rosa farge!

Nå skal jeg løpe av gårde til SATS! Snakkes senere!

1 kommentar: