søndag 31. januar 2010

New York






I påsken i fjor opplevde jeg New York for første gang. Og gjett om jeg vil tilbake! Det er virkelig et reisemål som troner høyt på lista over steder jeg ønsker å dra reise neste gang anledningen byr seg. Føler at vi fikk sett og opplevd mye de dagene vi var der, men man kan vel aldri få nok av New York? Jeg skulle også gjerne spist en cupcake fra Magnolia Bakery, de er virkelig helt fantastiske! Den lille butikken ligger rett ved Marc by Marc Jacobs butikken, det blir vel ikke bedre enn det?

Velvel, nok drømming for i dag... Vi får se når sjansen byr seg for en ny New York-tur. Men at jeg skal tilbake, det er hvertfall sikkert. For nå får jeg kose meg i Trondheim;)

2 kommentarer:

  1. Elsker New York og ikke minst antrekket ditt på bilde nr.2!:)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett