tirsdag 26. januar 2010

Photoshoot med ELLE





Noen av dere husker kanskje at jeg skrev om at jeg hadde vært på en photoshoot? Resultatet er hvertfall i denne månedens ELLE, og jeg er kjempe glad for at jeg fikk være så heldig å være med den norske designeren TSH på dette. Reportasjen handler om at seks norske designere skal vise frem sin "gjeng", hvem som inspirerer og representerer de. Og det må jeg jo si at er veldig moro å få være med på! Her er hvertfall resultatet, kanskje ikke så god kvalitet på bildene, men tenkte det kunne være morsomt å legge ut. På bildet er jeg blant annet sammen Vibeke Mæle og Elena fra Skal Vi Danse, kjempe hyggelige damer!

Nå er jeg altså også tilbake i Trondheim, så nå venter to timer med trening på SATS. Først kondisjon, så styrke. Ha en herlig tirsdag, så snakkes vi nok senere!

3 kommentarer:

  1. Du var kjempe søt:) Likte alle de hvite kjolene:)

    SvarSlett
  2. Åh så heldig du er! Ha en fortsatt nydelig tirsdag:)

    <3

    http://la-fille-avec-les-fleurs.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. Så fint bilde:) Liker bloggen din:)

    Ha en fortsatt fin tirsdag!

    SvarSlett