onsdag 27. januar 2010

Good hairday



Det er mange ulike meninger om det å gå til frisøren. Noen føler seg super freshe etter å ha klippet og stripet håret, mens andre føler at de må vaske og style det selv før de kan føle seg vel med den nye frisyren. Jeg tilhører for øvrig den første kategorien, altså de som føler seg veldig fin og fjong etter et besøk hos frisøren!

Jeg prøvde for første gang ut frisørsalongen Blow her i Trondheim, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet! En kjempe søt jente ved navn Elisabeth skjønte akkurat hva jeg ville ha:) Jeg stripet det litt lysere, det vil si at jeg tok etterveksten. Jeg klippet ikke noe av lengden, har nemlig dårlig erfaring med at når du ber frisøren "stusse" de slitte tuppene, klipper de de svært kort.
Jeg klippet kun litt av håret foran, slik at håret ikke blir så tungt. Nå skal jeg lage wok, og se en episode av Svenske Hollywood Fruer, fikk ikke sett mandagens episode!

4 kommentarer:

  1. hvor mye betalte du for striping der? det er så utrolig stor forskjell på frisørene i Trondheim..

    SvarSlett
  2. Hmm, det var ganske så dyrt der! Tror stripingen kostet rundt 1500... + klipp, og da blir det litt dyrt. Men verdt det!

    SvarSlett
  3. okay, takk :) ja, det ble jo kjempebra:)

    SvarSlett