lørdag 16. januar 2010

FIFA

God lørdag! Så deilig det er med helg! Hadde en veldig hyggelig kveld i går. Og nå har jeg til og med begynt opplæringen i fotballspillet FIFA. Må innrømme at jeg per i dag ikke er særlig god, men det kommer seg. Jeg har jo en god læremester, bortsett fra at han etter min mening til tider tilbakeholder informasjon og tips til hvordan jeg kan bli bedre. Moro er det hvertfall, blir nok et par FIFA-runder i dagene fremover!

Nå skal lørdagen utnyttes, vi snakkes nok senere!

3 kommentarer:

  1. Hei Katarina!
    Jeg må bare få sagt at jeg digger deg og bloggen!
    Du har en urtolig kul stil og du er kjempe pen!
    Fortsett med det bra bloggarbeidet : - )

    SvarSlett
  2. hei Katarina
    jeg digger deg og bloggen din.
    jeg bor også i Tronheim
    rbk er best, hils Vadim
    mvh Amalie

    SvarSlett
  3. Hei hva slags fin bukse er det du har på deg? Hva heter det plagget?

    SvarSlett