tirsdag 12. januar 2010

Trondheim vs Thailand

I går hadde jeg en kjempe herlig dag her i Trondheim! Sprengkulda har forlatt byen, hvertfall for en liten stund, så nå er det hvertfall mulig å bevege seg ute i gatene. Dagen bestod av trening på SATS, før jeg tok turen ut i Trondheims handlegater for å handle litt. Jeg satt også lenge på Dromerdar, en veldig koselig kafe her i byen, og koste meg med Costume! Jeg var også innom bokhandelen for å hente noen bøker jeg hadde bestilt. Jeg skal som sagt lese litt fremover. Skal bli godt å komme i gang med det, jeg begynner så smått allerede i dag! Kjøpte forresten min første blomst i går. Så nå er det ganske så koselig her!

Til tross for at gårsdagen var svært bra, må jeg innrømme at jeg savner Thailand, og ikke minst varmen!

Men, jeg må bare innse det, det blir lenge til jeg kjenner den varmen på kroppen igjen. En liten trøst er for øvrig at jeg reiser til Spania om kort tid. Det er ikke sydenvarmt der borte nå, men er langt mer behagelig temperaturer der enn her... Så det skal bli godt!

Nå skal jeg av gårde til SATS for en ny økt. Blir intervalltrening og mageøvelser på meg i dag:) Vi snakkes!

Mimre mimre...


10 kommentarer:

  1. När ska du till Spanien? :) jag vill också tillbaka till värmen! Speciellt när det är massor med minus grader.

    SvarSlett
  2. Jeg reiser 20 - 25 januar! Hva gjør du i februar? Skulle vi tatt en kino med gutta en av dagene nå? Sett Sherlock Holmes eller noe? :)

    SvarSlett
  3. kjempefine bilder :D

    SvarSlett
  4. Ååh, herlig med Spania da! Hvor i Spania skal du/dere? :) Jeg var der i høst, å savner det..! :)

    SvarSlett
  5. Andrea: Jeg skal til Alcaidesa, det ligger rett ved Gibraltar. Gleder meg veldig! :) Skjønner at man savner Spania i dette klimaet!

    SvarSlett
  6. Ja, huff.. Vi var i Barcelona, og om du ikka har vært der før. Anbelfaler jeg deg det VELDIG! :) Du må ha en kjempefin tur da, og ta med litt av varmen tilbake hit ;)

    SvarSlett
  7. trener du flere økter på en dag? :)

    SvarSlett
  8. Dromedar husker jeg fra det året jeg bodde i Tr.heim og studerte. Et vennepar bodde i leiligheten over (hvor jeg også bodde et par uker). Ingenting var bedre enn å våkne opp til dunkingen av kaffemaskinene derifra om morgenen... Herlig sted! :)

    SvarSlett
  9. Jeg trener en økt om dagen, men trener jo 6 dager i uken. Så en økt om dagen holder hvertfall for nå:)

    SvarSlett
  10. Hei:) Husker du hva hotellet het som du bodde på i Thailand?:)

    SvarSlett