fredag 1. januar 2010

Moving day


Jeg skal flytte hjemmefra for første gang i morgen. HJÆLP! Er jo nå 20 år, så burde ikke være så unaturlig å flytte ut, men jeg er litt smånervøs. Elsker jo maten til mor, og nå blir det en stund til jeg kan få den servert neste gang... Men samtidig gleder jeg meg veldig mye! Skal bli godt å klare seg litt på egenhånd, å lære at man ikke kan få alle klærne sine vasket, og middagen servert til enhver tid. Så nå må jeg bare ta med kokeboka jeg fikk til konfirmasjonen min, og begynne å prøve meg fram!

Jeg hadde jo gledet meg til å slappe av litt på sofaen etter fem dager i Hemsedal i dag, men det har blitt pakking og rydding hele dagen. Og nå har jeg også prøvd å begrense pakkingen, jeg skal jo hjem og hente mer om kort tid. Men jeg blir litt ivrig da vet du...

Noen som tør å gjette hvor jeg skal flytte da?

14 kommentarer:

  1. hmm... trondheim??

    SvarSlett
  2. trondheim, eller inn til oslo??

    SvarSlett
  3. Nummer 26 i Fjordagata i Trondheim :)

    SvarSlett
  4. Trondheim eller Oslo :)

    SvarSlett
  5. TRONDHEIM : -D jaaa!
    du kan studere her!
    Mari:-)

    SvarSlett
  6. Hjem te Demi! ;)

    SvarSlett
  7. Trondheim, til kjæresten din? :D

    SvarSlett
  8. Trondheim kan jeg tenke meg :)

    SvarSlett
  9. Hvor skal du flytte? SI DET :-D
    mari: -)

    SvarSlett
  10. jeg har kanskje et dumt spmål..men på det bildet her.. har du satt opp håret slik for å få krøller? Jeg har stritt hår, og syns d er fint med litt krøller til fest osv..men syns krølltang lager for markerte krøller.. har du noen tips?

    SvarSlett
  11. Hehe, det stemmer. Det var faktisk for å få litt fall. Har veldig rett hår selv, så det funker ofte å lage en flette når håret er halvtørt. Og ta den ut etter en liten stund. Enig i at krølltang lager veldig markerte krøller. Men du kan f.eks kjøpe en stor krølltang, den lager mer fall enn krøller... :)

    SvarSlett