tirsdag 19. januar 2010

Ny frisør

God kveld! Jeg har lenge lett etter en ny frisør, særlig etter at jeg flyttet opp til Trondheim. Har prøvd å høre litt rundt med folk, men alle anbefaler jo forskjellig. Så nå har jeg tatt saken i egne hender, og valget falt på frisørsalongen Blow. Den ligger i Nordre Gate her i Trondheim, og jeg har time neste uke. Noen som har vært der? I så fall, hva syntes dere?

Ellers har dagen gått til trening på SATS, så lesing. Leste geografi i dag, må dessverre meddele at det er et av de kjedeligste fagene jeg har lest. Selv etter å ha vært gjennom fag som kjemi, fysikk og matte, er geografi etter min mening mye kjedeligere. Dersom faget hadde omhandlet mer om de ulike landene, og du hadde lært litt mer om hovedsteder, leveforhold og lignende kunne faget vært ganske spennende. Men det eneste jeg leser om er hva slags berggrunn vi finner i Norge, hvordan vind oppstår og diverse andre uinteressante greier. Nok om det.

Nå nå jeg pakke til reisen i morgen. Må stå opp ca 05.00, det blir hardt, men er verdt det når man skal reise til varmere strøk. Kan love flere blogginnlegg fra Spania også, så følg med:)

12 kommentarer:

  1. har aldri vært der selv, men de skal visstnok være ganske flinke der:)

    SvarSlett
  2. Du har fått en award/utfordring ;) http://www.singelibyen.com/?p=1154

    SvarSlett
  3. Hei:D Jeg har prøvd frisørsalongen BLOW i Trondheim. De var veldig flinke og kreative, så du bør glede deg til resultatet. En fin frisørsalong som følger med på motene!!Kos deg i Spania:)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som du har hatt en fin dag så langt.
    Og god tur til Spania , misunner deg.

    SvarSlett
  5. jeg har ikke vært dær før, men har vurdert det noen ganger. Håper du kan si hva du synes når du har vært der :)

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å høre mer fra deg.
    Du har verdens beste blogg, Katarina :D

    SvarSlett
  7. + legg ut bilde av hvordan håret ditt ble neste uke da :)

    SvarSlett
  8. Har ikke vært der nei, men H2 i th. angells gate er vertfall kjempeflinke, det samme gjelder hudpleiesalongen de har der også :)

    SvarSlett
  9. Jeg bruker BLOW, og jeg blir alltid kjempe fornøyd! De er ærlige frisører som gjlr det beste for håret mitt :) Og dessuten har de veeeldig gode massasjestoler når man vasker håret der! Hehe..

    Håper du blir fornøyd da :)

    SvarSlett
  10. Kenneth på Blow er den flinkeste;)

    SvarSlett
  11. Blow er suverene, kjemefin salong med dyktige frisører. Kristian på Blow er den desidert flinkeste frisøren!!! Gå til han og du ikke bli skuffet :-)

    SvarSlett