fredag 22. januar 2010

Strålende sol



I dag våknet jeg til strålende sol her i Spania! Temperaturen er jo kjempe bra når sola er framme, da er det ordentlig varmt. Så det blir nok noen timer ute i godværet i dag. Tror vi tenker å gå en tur langs stranden mot Gibraltar. Stranden er såpass lang at det tar nok noen timer! Men det er bare deilig i dette været.

I går lagde vi taco hjemme og så håndballkampen, go Norge! Og nå skal jeg starte dagen med en liten løpetur. Bildene er forresten fra lunsjen i Sotogrande i går. Ha en herlig fredag, og helg!

8 kommentarer:

  1. for noen herlige solbriller, kan jeg spørre hvilket merke det er,og hvor de er kjøpt?

    SvarSlett
  2. Tusen takk! De er fra Marc Jacobs, og de er kjøpt i New York!

    SvarSlett
  3. åå, vi har like øredobber!

    SvarSlett
  4. Utrolig fine solbriller !
    høres ut som du koser deg , og ha en god ferie videre : )

    SvarSlett
  5. så herlig ut der :)

    SvarSlett
  6. nå har jeg googla og googla for å finne disse øredobbene dine med skrift, kan jeg spørre hvor du har kjøpt de???

    SvarSlett
  7. De er fra Marc by Marc Jacobs! Får kjøpt de på nettet :)

    SvarSlett