mandag 4. januar 2010

God morgen!


I dag er det 4 januar, og mange har derfor begynt å jobbe igjen etter ferien. Men lille meg har fortsatt fri, og jeg må innrømme at det føles ganske så deilig! Det er litt godt å ikke stå opp 07.00, kaste i seg noen knekkebrød og haste av gårde til jobben hver morgen:) I dag har jeg derfor hatt en rolig morgen, med en varm kopp te (har blitt småforkjøla etter Hemsedal-turen), jeg har lest nettaviser og planlagt hva jeg skal få gjort i løpet av dagen.

Det har seg slik at jeg nå skal bo en liten stund i Trondheim! Mulig at Trondheim er mindre enn Oslo, men jeg trives utrolig godt for det. Jeg synes byen er veldig vakker med sin arkitektur, hyggelige smågater og ikke minst mange koselige kafeer. Ja, de har til og med mange kule og spennende butikker! Så i dag skal jeg komme meg ut i gatene for å bli bedre kjent med byen. Jeg skal også bort på SATS for å melde meg inn. 2009 var et veldig bra treningsår for meg, hvor jeg trente minst annenhver dag, dette planlegger jeg å opprettholde! Har lenge trent på et treningssenter som heter Five55 i Asker, men nå må jeg altså finne meg noe nytt her oppe. SATS-senteret ligger rett rundt hjørnet fra leiligheten, så tenkte å sjekke ut hvordan det ser ut der.

Videre skal jeg handle en del ting til leiligheten, og ikke minst gjøre den koselig med blomster og stearinlys! Alt for lite av det her! Håper alle får en strålende dag, og hvis noen har noen anbefalinger i Trondheim, noe man burde gjøre, et sted man burde spise, fyr løs!

23 kommentarer:

  1. ryktes at fellini på heimdal er meget bra :)

    SvarSlett
  2. det er praktisk å ha bil i trondheim iallefall,så kan du dra litt lettere rundt om på de andre sentrene/butikkene/ikea osv som ikke ligger i sentrum!

    SvarSlett
  3. kyoto skal være bra på sushi, vet at du digger sushi så håper det er et bra tips ;)

    SvarSlett
  4. skal du bo sammen med kjæresten din i trondheim?

    SvarSlett
  5. jaha.. du får vårrå vælkommen t Trondheim å Trivelige Trøndelag da.. Ps. RBK-kampan e værdt å få me sæ..

    SvarSlett
  6. Jeg synes du burde legge ut et bilde av deg med bar mage. Du har jo sykt fin mage, du har jo trent mye og nå har du også fått sole deg en del. Det hadde vertfall vært dritkult av deg.

    SvarSlett
  7. hvilket sats-senter skal du begynne å trene på?

    SvarSlett
  8. Velkommen til Trondheim!
    Du kommer til å trives, blir vell kamper på Lerkendal også no da :)

    SvarSlett
  9. Velkommen til trondheim!
    Én ting vil jeg si; ikke begynn på SATS! Mulig du syns det er det tryggeste valget siden du kjenner kjeden(/navnet) fra før, men det er ikke det beste senteret - her i Trondheim ihvertfall! Her er det 3T-treningssenter som regjerer:) De har veldig mange senter, så man kan variere hvor man vil trene, og derfor er det heller ikke så plagsomt at det er den mest populære kjeden i byen (ift at det blir fullt osv.). Mange flotte medarbeidere og instruktører + at man finner gruppetimer til enhver tid! PS. buféen på KOS bør også prøves ;-)

    SvarSlett
  10. Hei Katarina. Så koselig da! Håper det er bra med deg! Husker du meg? Det gjør du helt sikkert da jeg forteller at jeg fremdeles er Senkveld-Eirin (mest trofaste publikummeren du helt sikkert husker fra da du jobbet der selv med drikke osv. servering). Jeg savner deg veldig og håper veldig på gjensyn snart med deg! Jeg må fortelle deg hvor mange ganger jeg har vært Senkveld publikum til nå. Det er 101 ganger nå til årsskiftet, så forsetter (såklart)fra sesongstart igjen. Håper vi sees snart! Klem fra Eirin

    SvarSlett
  11. anbefales å sjekke ut en del utesteder i byen, bra me liv her i helgene ;), start heller å tren på 3T nye bedre sentre det enn sats, mye mer tilbud av gruppetimer osv

    SvarSlett
  12. välkommen till trondheim! :) hur känns det att ha flyttat hemifrån? vi får hitta på något snart :) vad gör ni i helgen?

    SvarSlett
  13. Du kommer til å trives!
    Sats er ikke noe å skryte av, vi har et kjempe bra treningssenter som heter Impuls som blandt annet ligger på Lerkendal :)

    SvarSlett
  14. velkommen:D
    håper du kjæm t å trives.
    det er vertfall kjempe hyggelig her.
    spis på tyholt tårnet, og big horn steak house :)
    ellers er det mange andre hyggelige steder å besøke og: D

    SvarSlett
  15. hvor har du forresten kjøpt skjorten du har på der :)?

    SvarSlett
  16. så flink du er som trener så ofte. kan du ikke legge ut litt om hva som holder deg motivert og kanskje litt av noe musikk som passer bra til trening? :)
    jeg prøver å komme inn i en rutine, hvor jeg får trent noen ganger i uken, men kjenner at motivasjonen ikke er helt til stede!

    SvarSlett
  17. Skal svare på noen av spm her jeg:

    Jeg skal trene på SATS Trondheim senteret. Har begynt der nå, og er veldig fornøyd! Selv om mange sikkert liker 3T-senteret også!

    Skjorten jeg har på på dette bildet er fra Gant.

    Og ja, jeg bor med kjæresten min her i Trondheim:)

    Jeg skal selvfølgelig også prøve ut noen av utestedene, og ikke minst skal jeg på RBK-kamp når serien begynner igjen!

    SvarSlett
  18. Anbefaler deg en tur på Graffi for å spise, mye MUMS mat på menyen der! Kos deg i Trondheim!

    SvarSlett
  19. Jeg anbefaler deg å ta turen til Graffi for å spise, mye MUMS mat på menyen der!! :)
    Enjoy Trondheim!

    SvarSlett
  20. Jeg var faktisk på Graffi i går! Spiste en delig Kyllingsalat! Namnam! Men takk for tipset!

    SvarSlett
  21. Hei!

    Anbefaler 3T (som et alternativ til SATS), gulrotkake på Choco Boco og at du tar turen innom søte Cornelias Hus i Jomfrugata :)

    Kos deg i Barteby! :)

    Lise

    SvarSlett
  22. Slenger meg med den over, anbefaler definitivt Choco Boco! Spesielt den på Bakklandet.. Ellers kan du spise frokost på Dromedar(også Bakklandet) eller baccalao på Skysstasjonen( ja igjen, Bakklandet). Heia Bakklandet! ;)

    SvarSlett