mandag 18. januar 2010

En smak av sommer




Det er nesten akkurat en måned siden jeg var i Thailand, men nå skal jeg være så heldig at jeg skal få smake litt på sommeren igjen! På onsdag reiser jeg til Spania, blir der i 6 dager. Jeg skal nærmere bestemt til Alcaidesa, som ligger rett ved Gibraltar. Her er noen bilder fra jeg var der i august. Selvfølgelig var klimaet enda varmere da, men det er så varmt at man kan gå i shorts, og ligge ved bassenget. Så det skal bli godt! Skal bruke litt av dagen til å pakke, men nå skal jeg først lese litt naturfag.

Har hatt min daglige økt på SATS, ble en lang økt i dag. Jeg gjorde også noe jeg ikke pleier å gjøre, nemlig å kjøre langkjøring på tredemølla. Jeg løp 50 minutter i strekk. Ikke særlig moro, men gikk overraskende lett. Så trente jeg litt styrke etter det.

Nå er det lese-tid. Ha en finfin dag!

11 kommentarer:

  1. Åh jeg har så utrolig lyst til syden også. Men har en hau med dyr som ikke vil bli forlatt, hehe! Herlige bilder!!

    SvarSlett
  2. du er så utrolig flink! hva motiverer deg? Er du i veeldig bra form liksom? jeg trener aldri,men burde ha gjort det..men har ingen motivasjon og syns det er slitsomt..

    SvarSlett
  3. Takk for det! Det er mye som motiverer meg til å trene. Jeg føler meg alltid mye bedre når jeg trener. Jeg får overskudd og energi til å gjøre ting i hverdagen, så jeg slipper å føle meg trøtt og sliten.

    I tillegg er jeg et lite konkurransemenneske, så når jeg løper ute om sommeren, liker jeg å presse meg selv til å nå nye mål. F.eks når jeg løper på tid.
    Også er det vel ingen hemmelighet at man holder seg fit ved trening, og det gir jo igjen velvære.

    Per i dag vil jeg nok si at jeg er i veldig god form. Og det er i seg selv en motivasjon, fordi jeg gjerne vil oppretteholde formen!

    Du burde prøve å finne en treningsform som du synes er gøy, så du ikke forbinder trening med noe negativt. Prøv ut noen timer på et treningssenter, se om det kan hjelpe :)

    SvarSlett
  4. Jeg skal også reise på onsdag, men jeg skal til Dubai ! Gleder meg veldig :)Jeg er forresten fra Nesøya :D

    SvarSlett
  5. Spania er herlig! Siden du skal være rett ved Gibraltar vil jeg anbefale deg en guidet tur til Marokko! Var der to år siden, da jeg var elleve år. Dro gjennom hotellet, husker at de sa vi måtte være ekstra forsiktige siden jeg og co er BLÅ øyde og blonde. Pluss at vi hadde et lite knøtt på to år med på lasset. Men i alle fall, Marokko er herlig. Vi var der i fire timer, så hvor JÆVLIG de faktisk har det, og spiste mye herlig mat pluss at vi fikk et lite besøk på div markeder i Tanger.. Men reis gjennom hotellet, det er tryggest. Mamma sitter faktisk å bestiller til sør-Spania nå! God tur:-)

    SvarSlett
  6. Ååå,som jeg lengter etter sol og sommer:)
    God tur til Spania!

    SvarSlett
  7. God tur til Spania ! Kos deg masse :-)

    SvarSlett
  8. Du er så heldig! Hva er vell bedre enn å reise bort til varmere størk på denne tiden? Hvem du reiser atmed?:) Sitter nå med naturfag leksa og syns det er forferdelig, så du børr være stol av deg selv når du leser frivillig ;)

    SvarSlett
  9. heldige deg! sukk... skulle ønske at jeg også hadde råd og tid til å dra på ferie nå, men du har jo en fleksibel timeplan ved å bare ta opp fag :) blir sikkert en finfin tur.

    SvarSlett
  10. hvilken fart har du når du løper 50min ?

    SvarSlett