lørdag 30. januar 2010

Lørdag


God lørdag! Har akkurat fått i meg et knekkebrød, før jeg skal ta turen bort på SATS. Blir enten intervalltrening eller styrke i dag, vi får se. Ellers skal helgen nytes. Vi må ut for å handle litt mat, skal nemlig ha middagsgjester i kveld! :)

Jeg drømmer meg fortsatt litt bort til sommeren. Så har sett litt på litt av skoene som kommer i vårkolleksjonen til Mulberry. Tror definitivt at disse ballerinaskoene skal få en plass i mitt garderobeskap denne våren, det står nok mellom blå eller brune.

Nok om det, nå må jeg komme meg på trening. Ha en herlig lørdag så lenge.

3 kommentarer:

  1. hvem skal dere ha på middag da? :)

    SvarSlett
  2. De brun/oransje er helt fantastiske, finnes hos Mulberry butikken i Oslo, var og tittet på de i helgen - MÅ HA!!!

    SvarSlett