onsdag 13. januar 2010

Blogg vs Blogspot

De siste dagene har jeg lurt litt på om jeg skal bytte over til blogg.no. Vet ikke helt hvorfor, men virker jo som at det er mer vanlig her til lands. Men jeg trenger hjelp fra dere for å bestemme meg. Det er jo to veldig negative sider ved å bytte side:
- Jeg får et nytt domene, noe som kan være dumt når jeg har bygget opp en leserskare på dette domenet.
- Jeg mister alle tidligere innlegg på denne siden....

Så tror egentlig ikke jeg vil bytte over. Hva tenker dere?

20 kommentarer:

  1. nei,hvorfor bytte? jeg syns ikke du trenger det iallefall!

    SvarSlett
  2. syns du skal være her :)

    SvarSlett
  3. Hvorfor blogg.no? Wordpress er jo mye bedre :) Få noen til å gjøre jobben for deg. Søk litt rundt på google. Skal du først bytte må du jo bytte til noe bedre!!!

    SvarSlett
  4. Ikke bytt, for jeg synes du har så fin blogg her:) Og dessuten så er det ofte mye trøbbel med blogg.no.

    SvarSlett
  5. vad skönt att åka iväg lite! vilka åker du med/vad ska du göra där? :) micke åker ju på fredag så det blir lite ont om tid, men vi kan ta en bio sen när han är hemma igen. kanske innan dom åker bort i februari. jag vet faktiskt inte hur jag gör än.. får se om jag hinner få något jobb. om inte så åker jag nog hem första dagarna dom är borta, men är här när dom är hemma någon dag, sen blir jag nog här resten :) hur gör du? blir du kvar eller åker till oslo?

    SvarSlett
  6. Synes ikke du skal bytte. Blogg.no oser av fjortiser og mye merkelig. Pluss at det er også masse reklame og tull der.

    SvarSlett
  7. Ikke bytt, bare tull med blogg.no! :)

    SvarSlett
  8. ikke bytt! jeg liker mye bedre å lese blogger på blogspot, på blogg.no blir man så fort bare en av mengden uansett hvor bra bloggen er.. så jeg stemmer for ikke bytt! :)

    SvarSlett
  9. Ikke bytt!;) Fin blogg!;))

    SvarSlett
  10. Denne siden er helt fantastisk,du legger ut så mye bra jeg synes ikke du skal bytte, hvordan hvar det å jobbe med Kjetil og tobey ?

    SvarSlett
  11. Da blir det ikke bytting av side på meg! Takk for kommentarer:) Hyggelig motivasjon for bloggingen:)

    Det var veldig morsomt å jobbe med Kjetil og Tobias. De er to fantastisk talentfulle og herlige gutter, som jeg er veldig glad i. De er like morsomme i virkeligheten som på skjermen!

    SvarSlett
  12. Jeg liker blogg.no bedre. Men er egentlig samme for meg hvor du har bloggen din :) Bare jeg kan fortsette lese den.

    SvarSlett
  13. Hvis du bytter, så trenger du ikke nødvendigvis miste alle de gamle innleggene dine søta. Når du oppretter en ny blogg, så har de alltid en funksjon som heter "importer blogg", så da henter den fram alle de gamle innleggene i den gamle bloggen :)

    SvarSlett
  14. WordPress eller lignende - mye bedre, dvs. at du skaffer deg ditt eget domene og noen setter opp bloggen for deg.

    Wordpress.org

    SvarSlett
  15. Heei! eg har nett prøvd meg på blogg.no men sletta adr i dag.. Blogspot er mykje betre:D

    SvarSlett
  16. Jeg har prøvd meg på blogg.no men syns Blogspot er mye bedre! :)
    Stå på her! Du har en fin blogg! :)

    SvarSlett
  17. Jeg har også brukt blogg.no , prøver blogspot for 1 gang nå. liker det veldig godt ;)

    SvarSlett
  18. Jeg blogget på blogg.no før men har byttet til BlogSpot:D BlogSpot er MYE bedre!

    SvarSlett
  19. Jeg brukt blogg.no før men har flytett til BlogSpot:D
    BlogSpot er MYE BEDRE!

    SvarSlett