fredag 15. januar 2010


God dag alle sammen! I dag er det geografi som står på programmet mitt. Jeg skal lese et par timer nå, før vi skal ut for å møte noen venner i kveld. Har akkurat dusjet etter to timer på SATS! Det ble en time kondisjonstrening med instruktør, før jeg kjørte litt styrke. Så nå kan jeg ta helg med god samvittighet. Selv om det kanskje blir en liten treningsøkt i morgen på Lerkendal. Nei, jeg skal ikke spille fotball, bare trene i studio der for de som lurte ;)

Må forresten takke for mange gode middagstips på forrige innlegg! Skal prøve ut flere av de. Selv om vi i går rett og slett hentet sushi. Enkelt og greit! Det vil si, det ble sushi på meg, mens kjæresten min koste seg med kebab.

Da må jeg nok begrave fjeset mitt i geografiboka for en stund. Dagens antrekk består for øvrig av en skjorte fra Gant, skinntights fra By Malene Birger, sko fra Don Donna og smykker fra Bibi.
God helg!

7 kommentarer:

  1. Hey! Veldig fin blogg, du virker alltid så positiv å blid:)
    Du inspirerer meg veldig, og blir motivert når jeg hører hvor flink du er til å trene. Ser at du trener en del kondisjon på tredemølle.
    Jeg trener en god del selv, går i mye pulsspinn og pulsstep. Men det å springe på tredemølle klarer jeg ikke, pga av at jeg får sting med en gang når jeg begynner å løpe. Har du noen tips/råd for å unngå dette?
    Marte:)

    SvarSlett
  2. Hei Marte, og takk for hyggelig kommentar! Er jo helt herlig om jeg kan inspirere andre til å trene! Jeg er overhodet ingen treningsekspert, men kommer gjerne med tips som hvertfall funker for meg!

    Da jeg begynte å trene løping fikk jeg ofte sting i siden, og jeg prøvde det meste for å bli kvitt det! Er jo mange kjerringråd, som f.eks å klemme på en stein mens du løper (dersom du gjør det ute).

    Men etterhvert som jeg trente en del ble jeg kvitt problemet. Hvis jeg fikk sting under økten, presset jeg alltid meg selv til å løpe likevel.

    Men for å prøve å unngå det bør man jo prøve å vente med treningen til det har gått ca 2-3 timer siden sist du spiste, for min del bør jeg heller ikke drikke mye rett før trening. Men heller prøve å drikke mye under selve økten.

    God oppvarming er gull verdt, ta deg 10 minutter på en sykkel før du løper. Med helt rolig sykling, ikke noe motstand.
    Dessuten synes jeg også at intervalltrening er et godt alternativ dersom du lett får sting, fordi du da får tid til å "hente" deg inn igjen, dersom du får vondt. Håper det hjalp litt!

    SvarSlett
  3. Rå stili outfit :) Hvilket SATS senter i Trondheim trener du på? Møtte fårressten Vadim igår :p

    SvarSlett
  4. Takk! Trener på SATS Trondheim:) Veldig fornøyd!

    SvarSlett
  5. Stilig outfit, og lykke til med geografien :)

    SvarSlett
  6. ja det känns lite jobbigt att han är borta nu i 10 dagar, plus nästan hela februari. men det blir bättre efter februari iaf, hoppas jag :) man måste ju vara positiv. jag tror jag skippar bio i helgen. ska på bio i veckan, men tack ändå! :) ska du vara hemma i oslo hela februari? :) ja vi får hitta på något i slutet på januari! :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for gode tips:)
    Prøvde meg på ei økt med løping i dag. Det gikk jo som smurt! utrolig, problemet tror jeg har vært at jeg har spist litt for tett før trening og det med oppvarming har jeg vel vært litt for sløv med før jeg har begynt å løpe.
    Hadde bare kun antydninger til sting, så er veldig fornøyd.

    BLir nok mere løping på meg framover:)
    - Marte- God Helg!

    SvarSlett