torsdag 28. januar 2010

Vått OG kaldt

Når været er grått og trist, i tillegg til at det er kaldt, er det vanskelig å kle seg. Det vil si, det er vanskelig å kle seg i annet enn en stor dynejakke og store varme støvler. Men for meg kan hvertfall regnet og sørpa komme, jeg er nemlig veldig glad i gummistøvlene mine fra Marc Jacobs! Kan love deg at disse blir flittig brukt om dagen!

Så nå skal jeg traske bort til SATS, uten å få en dråpe på føttene. Dagen består av blant annet trening, og lunsj i byen! Vi blogges senere!

1 kommentar:

  1. Takk for svar;) Du ble forresten veldig fin på håret!

    SV: Det jeg har fullført nå er noe skolen har arrangert. Man måtte melde seg på innen en viss dato, loggføre alle distanser etter endt økt og fullføre innen en viss dato.
    Men det er nok ikke dumt å sette opp sånne mål selv eller få noen til å gjøre det for seg, for man jobber litt hardere når man har ett mål å jobbe mot.

    SvarSlett