fredag 29. januar 2010

Fotballkamp i kulda


Akkurat kommet hjem etter å ha vært på Lerkendal for å se kampen mellom RBK og AIK. Resultatet ble 1-1, var ikke en veldig spennende kamp, men det er kanskje naturlig siden det kun var en treningskamp? :)

Koste meg hvertfall i godt selskap, selvom det var ganske så kaldt å stå stille i 90 minutter. Så kampen med blant annet Josefin, kjæresten til Lustig. Kjempe søt jente, med en kjempe søt hund ved navn Geisha! Geisha stakkar frøs litt i kulda, men ble pakket godt inn i teppet til Josefin. Sjekk ut bloggen til Josefin her:
http://josefinjohnsson.blogg.se/
Nå har jeg laget en pai som står i ovnen, ellers blir det nok en rolig kveld her med taco til middag!

10 kommentarer:

  1. Jeg også så kampen :)

    SvarSlett
  2. Ser du ofte på fotballkamper? (:

    SvarSlett
  3. Jeg liker å se på fotballkamper:) Og må jo se når kjæresten spiller! Kommer til å se de fleste hjemmekamper i Trondheim hvertfall:)

    SvarSlett
  4. SV: Det er egentlig en julegave fra noen år tilbake. Det skal forestille et perletre, og den er fra Black Design. Vet ikke om de har den fremdeles :) Syntes den passet så fint til å fronte smykkene mine ;)

    SvarSlett
  5. så fin blogg du har, kos deg med tacoen :)

    SvarSlett
  6. Jeg så deg på kampen i dag, og jeg syntes at du hadde en så kul lue, så jeg lurer på hvilket merke det er og hvor du kjøpte den?

    SvarSlett
  7. Takk for det! Lua er fra Barts! Kjøpte den på Gaustablikk, men tror det merket fås kjøpt flere steder:)

    SvarSlett
  8. Jeg leser Josefins og din blogg hver eneste dag! :)
    Jeg ville så gjerne sett den kampen, men jeg kunne ikke.
    Ha en fortsatt fin dag! :)

    SvarSlett
  9. kjenner du dama til Andreas Nordvik og Per Ciljan Skjelbred?

    SvarSlett
  10. jag lånar bilden om det är okej ;) hehe. ha det så mysigt de sista dagarna med vadim. ska hem och njuta mina sista timmar med micke i morgon, snyft! haha :) lite sorgligt är det ju.

    SvarSlett