torsdag 14. januar 2010

Batikk

Batikkmønsteret har vært i motebildet en stund nå, og det ser ut til å bli der en stund til. Selv vet jeg ikke helt hva jeg synes om denne moten. Har et lite elsk-hat-forhold til batikkmønsteret tror jeg. Husker dere dette innlegget?


Batikkmønster kan være kult, men hva skal man kombinere det med? Jeg tenker en hvit longsleeve? Jeg fikk også en kommentar fra en som mente man kunne bruke en sort dressjakke til, og det er jeg helt enig i. Hva mer kan man bruke? Problemet med min batikkbukse er jo at mønsteret ikke er i sort, men i blått....
Så hva sier dere, liker dere batikkmønster eller ikke?

4 kommentarer:

  1. Batikken tar meg tilbake til begynnelsen av 90-tallet hvor jeg og venninnen min gikk i like batikk t-shirts og sorte slengbukser i tights-stoff, haha..for et syn! I tillegg så la vi jo alt av bukser, gensere og t-shirts i klorvann på den tiden..

    Men jo, batikk jeans med en hvit longsleeve eller sort dressjakke kan funke det ;)

    SvarSlett
  2. Hei, så fin blogg!

    Syns selv at batikkmønstret er kult hvis man ikke overdriver. Bruker man både en bukse og en topp syns jeg det blir litt for mye. Men bruker man kun e bukse syns jeg det er nok å bruke en hvit topp med en enkel svart dressjakke til og noen kule pumps .
    Men dette er jo egentlig egentlig smak å behag ;)

    SvarSlett
  3. SV: Takk for det!Og takk det samme! :)
    Lese på Dromedar hørtes veldig mye mer fristende ut enn å lese på skolen og drikke en dårlig kantine-kaffe..thats my life at the moment! Men jeg klager ikke altså, jeg bare opplyser fakta ;)

    SvarSlett